miércoles, 11 de diciembre de 2013

Aida Cabrera ens parla de la seva primera experiència com a entrenadora #CJF

Aquest és el meu primer any com a entrenadora i m’agradaria agrair al Dani aquesta 
oportunitat perquè ja feia temps que volia viure l’experiència. 

No hi ha res millor que començar amb el Cadet Juvenil Femení, ja que al haver jugat en aquesta categoria em sento identificada i puc compartir amb elles les meves experiències. Espero poder ajudar-les a millorar cada dia una mica més i també que elles m’ajudin a mi en aquesta tasca d’entrenadora.
Una de les coses bones que tenen aquestes jugadores és que hi posen moltes ganes tant a l’hora d’entrenar com a l’hora de jugar. I així ha de ser, han de donar-ho tot als entrenament perquè això es reflecteix als partits, per això han d’estar sempre al 100% i no relaxar-se. De moment els resultats estan sent força favorables, però no hem de deixar de treballar perquè sempre es pot millorar!

No hay comentarios: