viernes, 24 de enero de 2014

Xavi Mula, capità del Cadet, ens parla de la temporada de l'equip!

"Tot i que és pensava que seria una temporada complicada, ja que teníem nous jugadors que no estaven acostumats al nostre joc, crec s’ han adaptat millor del que s’ esperava sobretot en la defensa. També tenim a un jugador que ve de infantil que tot i que és més petit i li costa agafa-li el ritme als minuts que està al camp ho dona tot i un jugador que fa això ajuda molt a l’ equip. En quant als altres jugadors són els mateixos amb alguna baixa, que ha fet des del meu punt de vista que molts jugadors d’ aquest equip millorin en molts aspectes. Al ser més jugadors a l’ equip ha fet que en els entrenaments poguéssim practicar més coses.

Aquesta temporada la vam començar bastant bé en quant a partits, tot i que la majoria som de primer any aconseguim competir partits difícils, i molts cops ens passa que no aconseguim anotar al marcador per què a vegades ens “obsessionem” en arribar a porteria en comptes de provar des d’ on tinguem ocasió, jo el primer, que es un aspecte que s’ ha de polir però tot i així aquest equip te conceptes ben assolits com la defensa en zona i la pressió amb Y.

Jo, personalment, estic molt content d’estar amb aquest equip ja que ara mateix la majoria sent de primer any podem competir bastant bé, això em fa pensar en que si ara podem fer això l’ any que ve en farem moltíssim més!! En tindrem més picardia, més habilitat, més visió de joc i sobretot més confiança amb els companys i en un mateix.
També que és el meu primer any com a capità i he tingut sort de tenir aquets companys amb els que m’ ho passo tant bé jugant a futbol sala i que no ho canviaria per res, m’ han ajudat molt, tot i que encara tinc molt que aprendre.
Crec que si continuem treballant junts com ara podrem obtenir l’ objectiu que ens vam plantejar a principi de temporada i molt més."

No hay comentarios: